2013-11-26 10:49:25 Čitaj mi, slušam te, potakni me... Ciljevi: Inspirirani ovogodišnjom idejom Mjeseca hrvatske knjige Čitajmo naglas – čitajmo zajedno, uključujemo se u kampanju poticanja čitanja u obitelji, školi životu. Naša je želja razvijati svijest o važnosti čitanja. Nositelji: Svi učenici 1. a i 2. a razreda gimnazije. Zadatke je dobilo 48 učenika, prikupljeno je 45 radova. Vremenik: Projekt je odrađen kroz rujan, listopad. Trebalo je zadatke prikupiti i obraditi. Ponekad je to išlo brzo, glatko i jednostavno, a nekad smo morali vježbati strpljenje. Način ostvarenja Najprije su učenici obaju razreda odabrali ulomke iz književnih djela, lektire, zabavne literature, stripova, zabavne glazbe, koji su ih se dojmili i koje žele poslati dalje, odnosno kojima žele potaknuti druge na čitanje. Trebali su pismeno obrazložiti svoj odabir - preporučiti knjigu. Radovi su prikupljeni, pregledani, neki su vraćeni na nadopunu i proširenje. Slijedila je obrada. Na scenu stupaju učenici izborne nastave iz hrvatskoga jezika ( Iva R., Mia R., Marin T., Ante S. , Petra S, Ira D, Stjepan P.) Oni sve radove pročitali i zajedno s nastavnicom odabirali rečenice učenika kojom su predstavljena i preporučena odabrana djela. Slijedila je obrada, unošenje tekstova u tablice, ispravljanje, slaganje materijala za izložbu...Iva. R., Marin. T., knjižničarka prof. Snježana Matić i nastavnica marljivo su odradili i taj dio posla. Nalazimo se svi zajedno jedan 6 sat, buka je jaka, prasak dnevnika buku čini kreativnom, a ne samo kakofoničnom. Čitamo naglas jedni drugima. Vježbamo čitanje, vježbamo i slušanje. Posljednji dogovori pred pričaonicu. Izložbu u Gradskoj knjižnici Ivan Vidali postavile su Iva R. I Ira D. Posjetitelji knjižnice mogu se sada inspirirati našim izborima djela. Čitajte ih, čitajte ih ponovno...pošaljite ih dalje u svijet ljubitelja čitanja. 15. 11. 2013. Pričaonica – čitamo, pričamo, slušamo....družimo se čitajući okruženi knjigama..
Kako fotografija govori 1000 riječi, uvjerite se kako nam je bilo.. |
Srednja škola Korčula |