Povremeni rad učenika
Posredovanja za povremeni rad redovnih učenika
NOVA APLIKACIJA ZA IZRADU UČENIČKIH UGOVORA ZA POVREMENI RAD
Poštovani korisnici,
Kako bi osigurali brži, jednostavniji i pregledniji pristup za izdavanje učeničkih ugovora o povremenom radu, izradili smo internetsko sučelje za pristup našem posredovanju za rad učenika.
Sada je potrebno da samostalno izrađujete ugovore za sebe, i samostalno obračunavati iznos učenićke plaće.
Počevši od 23.05.25. do daljnjeg, sučelje će biti dostupno svim korisnicima..
Što je potrebno kako bi samostalno mogli sklapati ugovore?
Potrebno je na e-mail, raducenika.ssps@gmail.com dostaviti slijedeće informacije:
- Ime i prezime učenika
- Aktivnu e-mail adresu koju koristi učenik, radi komunikacije i ostalih informacija
- OIB, IBAN na ime učenika
- Datum i mjesto rođenja, ime oba roditelja, br. mobitela za kontakt
- Potvrda o uplati 4 eura za adm. troškove na iban škole (IBAN ŠKOLE JE NA WEB STRANICI ŠKOLE)
- Potvrda da je učenik redoviti učenik srednje škola. (Učenici naše škole ne trebaju potvrdu)
Nakon poslanog maila, sa svim podacima,
UČENIK ĆE DOBITI POVRATNI E-MAIL SA LINKOM ZA PRISTUP WEB APLIKACIJI ZA IZDAVANJE UGOVORA.
TREBA KLIKNUTI NA OVAJ LINK, TE NAKON OTVORENOG WEB SUČELJA APLIKACIJE, UPISATI I ZAPAMTITI KORISNIČKO IME I LOZINKU ZA PRISTUP APLIKACIJI.
Nakon popunjavanja traženih podataka na aplikaciji, mogu se izraditi ugovori o povremenom radu, a kasnije I generirati računi.
Ovi pristupni podaci će se koristiti cijelo srednjoškolsko školovanje.
Suglasnost za rad će biti priložena u povratnom e-mailu. Treba je ispuniti i vratiti e-mailom.
Dobivena poveznica vrijedi samo za učenika na kojeg je poslana.
Nadam se da će ovo unapređenje značajno pojednostavniti i olakšati dobivanje ugovora i početak rada.
***
Zahvaljujemo na suradnji